Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 8., hétfő

Új design

Kicsit alkottam tegnap este, ez az új design sült ki belőle. Visszajelzéseket - mint minden mással kapcsolatban is - szeretettel várok. Ötleteket, kritikákat, véleményeket, bármit. :)
Egyébként szombaton nem mentünk Debrecenbe, mert leesett éjjel a naaagy naaaagy hó, amiből nekem már naaaaaaaaagyon elegem van. Múlt héten olyan jó tavasz-illat volt, viszonylag jó idő, erre jön ez a - egyébként szép (bentről a szobából) - fránya hó, hideg, lucskos idő. :( Már nagyon unom és nagyon várom a tavaszt. Valaki csináljon valamit lécci lécci! Úgyhogy a hétvégén itthon lustiztunk.
Jut eszembe, a színházról nem írtam. Annak ellenére, hogy a kiírással ellentétben nem a Koós Réka és a Kerényi Miklós Gábor játszottak, nekem nagyon tetszett. Mondjuk kevés olyan musical van, ami nekem ne tetszene. :) Úgyhogy összességében szerintem jó volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése