Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. október 12., szerda

Eger városa... :)

A hétvégén Egerben jártunk. Mióta 3 éve ott szilvesztereztünk, többször terveztük, hogy visszamegyünk. Sajnos akkor -15 fok volt még napközben is, nem sok felé tudtunk elmenni. Most a teszveszen találtunk egy akciós wellness csomagot, 2 főre 2éjszaka reggelivel, wellness használattal 20.000 ft-ért. Vasárnap délelőtt indultunk, 2-re oda is értünk, bejelentkeztünk és elmentünk a városba, ahol elmentünk a Kopcsik Marcipániába, sétáltunk egyet a belvárosban, majd ismét felkerestük a 2008-ban már nagyon jól bevált palacsintázónkat, ahol nagyon jól laktunk a nagyon finom palacsintával.

Egri Korona Borház - a szállásunk

Kopcsik Marcipánia

A nagggyyyyyon finom palacsinta
Este, miután visszaértünk a szállásra, wellnesseltünk egy kicsit... tényleg csak egy kicsit, ugyanis a szállás 10/10 pontos értékeléséből végülis csak fél pontot von le, hogy a wellness részlegben az élménymedence kb. 20-21 fokos volt. :( A kinti termál medence nagyon jó meleg volt, de mint kiderült, kb. 1 éve az épület helyén még szőlőbirtok volt, és ugyan már fúrtak egy termélvizes kutat, de a víz még nincs bevezetve a benti medencébe. De ami késik, nem múlik. :)
Utána felmentünk az étterembe, ahol nagy örömömre cigány muzsikusok játszottak, és végül minket is bevont az ott lévő társaság az éneklésbe, iszogatásba, és még hegedülni is tudtam!!! :) Sőt, a muzsikusok elhúzták a nótámat is. (Azaz Édesanyámét, mert az enyémet már előtte játszották. :) )

Másnap reggeli után elmentünk Szilvásváradra, ahol kisvasúttal felmentünk a Szalajka-forráshoz, onnan pedig felmásztunk az istállóskői ősember barlanghoz. Jó kis túra volt, visszafelé gyalog jöttünk, láttunk őzeket, a Fátyol-vízesést, egy nagyon érdekes, fákról, a fa felhasználásáról szóló kiállítást és a pisztrángost is, ahol életemben először ettem pisztrángot! Nem vagyok nagy halevő és nem lett most sem a kedvencem, de ez nagyon ízlett.

Miután a túráról visszaértünk, meg akartuk nézni a ménesgazdaságot, de az egyik helyen zárva voltak, a másik hely nyitva volt ugyan, de az istálló felújítása miatt nem voltak most ott a lovak. :(
Este ismét wellnesseltünk, vacsoráztunk az étteremben és lefeküdtünk aludni.
A másnapi összepakolás és reggeli után el is indultunk hazafelé, Budaörsön megálltunk az IKEA-ban és így kora délután hazaértünk.
Nagyon jól esett mindkettőnknek ez a pihenés, igazán ránk fért a költözéses-lakásfelújításos nyár után. Igazából nem sok kedvünk volt hazajönni, mert nagyon jól éreztük magunkat, de már tervezzük a következő hosszú hétvégénket. :)