Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. november 3., csütörtök

Nyaralás részletekben :)

Ismét voltunk "nyaralni". :) Bár megkaptam, hogy már nincs nyár, de mi most jutottunk a közös pihenésünk második részéhez. A hosszú hétvégén Az Őrség volt az úticélunk.

Vasárnap ébredés után összepakoltunk és útnak indultunk. Szentgotthárd-Rábafüzesen volt a szállásunk, ami mint kiderült, közvetlenül a határátkelőnél volt, de nem volt belőle gond. Miután bepakoltunk a szobánkba, elmentünk megnézni a várost. Háááát... nagyobb valamire számítottam így a határ mentén. A Fő terük nem valami nagy, de szépen rendben van tartva, és az egész város elég picike, és valahogy túl nyugodt. 1 órácskát sétáltunk azért, kerestünk (volna) egy jónak tűnő éttermet, de aztán elmentünk Rönökre a Székely Tanya Étterembe, ahol ettünk egy jót végülis. Az este további részében csocsóztunk kicsit a szálláson, és pihentünk a szobában.

Másnap felhasználtuk a fürdőbelépőnket a St. Gotthard Spa&Wellness-be, ami egy nagyon jó kis hely, de annak ellenére, hogy nem is voltunk sokáig, és egész nap nem csináltunk semmit, kora délután már visszaértünk a hotelbe, mert valahogy fáradtnak éreztük magunkat. Egy nagy alvás után lementünk az étterembe, megvacsoráztunk, ittunk 1-1 sört ill. bort, és egy nagy alvás után ránk virradt az utolsó napunk, amit mellesleg a legjobban vártam. :)

Kedden ugyanis hazafelé a kis aranyos őrségi falvakon keresztül jöttünk. Nem néztünk meg minden kis haranglábat és patakot, csak azokat, amik a legjobban érdekeltek minket.
Első célpontunk Őriszentpéter volt, ott is az Árpád-kori templom:
Majd továbbmentünk Szalafőre, ahol a Pityerszert néztük meg. Sajnos épp felújítás alatt állnak az épületek, úgyhogy csak kívülről tudtuk megnézni, de így is nagyon szép volt, érdekes volt belegondolni, hogy régen így éltek az emberek.

Utolsó állomásunk Hegyhátszentjakab volt, itt voltunk egyszer osztálykiránduláson. Nagyon szép az ottani Vadása-tó, főleg ilyenkor ősszel, amikor a fák is mindenféle színben játszanak.
Összességében jó pihenős hétvégénk volt, most is ránk fért a pihenés. :)