Daisypath Anniversary tickers

2011. november 22., kedd

Nyaralás 3. felvonás

És elérkeztünk végül a nyaralásunk 3. részletéhez sajna. :(
Ezt kifejezetten pihenősre, punnyadósra terveztük, és így is lett. Pénteken munka után indultunk Zalakarosra, a Hotel Napfénybe. Miután elfoglaltuk a szállást, felmentünk az étterembe vacsorázni és utána pedig csak pihentünk, filmeztünk egész este. Másnap csak annyira keltünk ki az ágyból délelőtt, amíg elmentünk a boltba vásárolni, aztán estig ismét csak nem csináltunk semmit. :) 6-tól volt egy zenés büfévacsora az étteremben, amire már pénteken befizettünk. A vacsi nagyon jó volt, több fogás volt levesből, is főételből is, plusz saláta és desszert, a zene is egész jó volt, csak a korosztály nem a mi korosztályunk volt sajna, ezért nem is maradtunk sokáig. Helyette bementünk Nagykanizsára, ahol találkoztunk Gábor volt évfolyamtársával, Henivel.
Nagyon jól sikerült az este, beszélgettünk, forralt boroztunk. Miután Henit hazavittük, mi is visszamentünk a hotelbe és aludtunk egy nagyot. Reggel, miután összepakoltunk, kijelentkeztünk, elmentünk fürdeni a Zalakarosi Fürdőbe. Érdekes, hogy bár mindketten imádjuk a vizet, és kiskorunk óta nagyon sokáig szoktunk a vízben lenni, most 2-3 óra fürdés után valahogy azt érezzük, hogy most már elég, menjünk haza. Így is lett, úgyhogy olyan dél körül hazaindultunk.
Itthon aludtunk még egyet, aztán este Gábor hugával, Andival elmentünk megnézni az Alkonyat-Hajnalhasadás 1. részét, ami nagyon jó lett volna, ha Gábor nem dumálja végig az egészet, mert tény ami tény, ez a rész - a történetből kifolyólag - kicsit romantikusra sikeredett, ami nem igazán az ő stílusa. :) Így a következőt már tuti ketten megyünk el megnézni Andival. :)