Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. január 5., csütörtök

November, december



November 25-én voltunk Budapesten. Gábort hívta meg az egyik beszállító cégük egy karácsonyi vevőtalálkozós vacsorára. Majdnem nem értünk oda, ugyanis hajón volt a vacsora, és fél óra körözés után sem találtunk parkolóhelyet. Végül nagy nehezen sikerült megállnunk, és az utolsó percekben a helyszínre jutottunk. Ott voltak már Gábor kollegái, hozzájuk ültünk le. Az est egy órás hajókázással indult, egy idegenvezető mesélt Budapestről és bemutatta a látványosságokat. Miután kikötöttünk, elkezdték felszolgálni a vacsorát. Hááááttt… Igen érdekes volt :) Igaz, hogy válogatós vagyok, és a főétel egy részét kivéve nem volt olyan, amit ne ettem volna meg, de nem igazán az én ízlésemnek való ételek voltak. Igen gourmet volt eleve, „nagy tányéron kis adag” elven, és némelyik fogásról nem tudtam volna megmondani, mi az, csak a kiírás segített. :) A desszert előtt volt egy brazil táncos bemutató, nagyon tetszett mind a fiúk, mind a lányok tánca. 11 óra körül elindultunk haza, mert elég ködös idő volt, és nem akartunk éjjel hazaérni.
Képek: Karácsonyi vacsora
A december leginkább a munkával és az iskolával telt. Hétvégén vagy nálunk voltak a haverok, társasoztunk, beszélgettünk, vagy pihentünk.
Mikulásra hazamentünk Anyuékhoz, ahova sajnos Timiék nem jöttek, mert 2-3 hete volt vissza a terhességből, így nem akart utazni. Ancsáék jöttek viszont a két kis kópéval együtt. Sajnos a Mikulás érkezését már nem tudtuk megvárni, de a meglepetést otthagytuk, aminek ha jól hallottam, nagyon örültek. Marcinak és Regőnek pedig postán érkezett a Mikulás ajándéka. :) Este pedig a barátainkat vártuk a szokásos activity partinkra :)
Képek: Activity parti
Utána folytatódtak tovább a dolgos hétköznapok. Sajnos ettől, hogy reggel 7-kor elmegyek dolgozni, munka után pedig minden hétköznap este 7-ig iskolába, fáradtabb és kicsit ingerlékenyebb vagyok. Szegény Gábor nem bírja könnyen, de már nincs sok hátra, februárban vizsgázom, és addig is próbálok figyelni magamra, hogy lehetőleg senkit ne bántsak meg.
Közben csinosítgattam a lakást, pakolásztam, takarítgattam. de sajnos a karácsonyi előkészületekre se tudtam annyi időt szánni, amennyit szerettem volna. Az ablakpucolás, adventi koszorú – és karácsonyi dísz készítés sajna elmaradt, remélem, jövőre már lesz időm erre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése