Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. január 5., csütörtök

Karácsony és velejárói :)


A Karácsony szokásunkhoz híven több felvonásból állt. Bár ez szerintem mindenkinél így van. :)
24-én kettesben voltunk otthon. Mi csak jelképes ajándékot adtunk egymásnak, hisz amire szükségünk van, úgyis megvesszük, csak azért pedig nem fogunk vásárolni valami „feleslegeset”, mert Karácsony van. Úgyhogy inkább kettesben voltunk, filmet néztünk és ünnepi ebédet-vacsorát, melegszendvicset ettünk. :) Este elmentünk Gábor nagymamájához, megköszöntöttük Karácsony alkalmából és vittünk neki életem első saját készítésű bejglijéből.
25-én délelőtt hazamentünk Ságvárra anyuékhoz. Segítgettünk, beszélgettünk, pihentünk, este pedig vacsi után activityztünk egyet. :)
26-án dél előtt megjöttek Ancsáék is a gyerekekkel. Addigra megterítettünk, az ebéd is kész volt, már csak a Jézuska érkezését vártuk, aki csakhamar csilingelt is. Furcsa volt, hogy ilyen kevesen voltunk, ugye Papa se volt már velünk, és Timiék sem jöttek, hiszen december 20-án reggel 6:40-kor megszületett az 5. unokaöcsém (és leendő keresztfiam), László Csongor György 4100 grammal és 58 centivel.

Így hát „csak” nyolcan karácsonyoztunk. Mindenki nagyon örült annak, amit kapott, mi egy-egy névre szóló törölközőt kaptunk. 
Képek: Karácsony


Ebéd után mi hazajöttünk, pihentünk estig, mert másnaptól ismét a dolgos hétköznapok vártak ránk. :(
Azaz rám csak kedd-szerdán, hiszen csütörtökön reggel jött értem Péter, nővérem párja. Szerda este még elmentünk Gábor szüleihez karácsonyozni, mert ők Hajdúszoboszlón töltötték az ünnepet. Szóval elmentem Timiékhez, mert még mielőtt szült volna, megbeszéltük, hogy ha szüksége lesz rám, akkor 29-30-án szabadságon leszek, el tudok menni segíteni. Szükség is volt rám, mint kiderült… Na nem lettem rabszolga, de segítettem mosogatni, takarítani, vasalni, és elvittem Marcit orvoshoz, akiről kiderült, hogy skarlátos. :( Később sajnos Regő is elkapta, de nem lett súlyos következménye szerencsére.
Képek: Timiéknél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése