Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 27., kedd

Jó lesz az nekem...


... mármint ha belevágok és szerzek még egy "papírt"? 

2009-ben végeztem tanítóként. Sajna abban a városban ahol élek (és a környékén) nincs rá lehetőség, hogy elhelyezkedjek, akármennyire is szeretnék, költözni emiatt nem fogok.

Most tavasszal fogok ugye végezni (ha sikerül) pénzügyi-számviteli ügyintézőként (OKJ-s).

Gondolkodom rajta, hogy mibe vágjak bele:

A) Angol tanfolyam, középfokú nyelvvizsgáig (hozzátartozik, németből van nyelvvizsgám, angolul tanultam 4 évet, viszonylag használom is, amennyire a munkámhoz kell, tehát megértenek és megértetem magam)

B) Kereskedelem-marketing szak egyetemen (a mostani tanfolyamon is kiderült, amit eddig is tudtam, hogy szeretem a matekot és az ahhoz kapcsolódó dolgokat, és nem is vagyok hozzá hülye, vmint mind a kereskedelem, mind a marketing mindig is érdekelt)

C) Egyik sem, és maradok abban a punnyadásban, ahol eddig is voltam (és ami így is marad, ha az OKJ-val sem találok munkát).

Kedves okos olvasóim, szerintetek? 

Elárulom, az agyamban és a szívemben lévő százalékokat a 3 verzióra:
A) 20%
B) 70%
C) 10%



És azon gondolkodtam, hogy ha "csak" egy angol nyelvvizsgát csinálok, a diplomám meg az OKJ mellé, az sokat sajna nem segít rajtam...  Ezért is alakultak a százalékok úgy, ahogy.


Ja, és most is munka mellett tanulok, ill. a főiskolát is munka mellett csináltam végig. Tehát ez nem kizáró ok. :)



2 megjegyzés: