Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 20., kedd

Túl sok mindenen

Túl vagyok egyrészt a műtéten, sőt, már a varratszedésen is. A műtét maga nem fájt, csak az érzéstelenítő injekció, viszont délutánra (reggel fél 9-kor volt a nagy esemény) mikor elmúlt az érzéstelenítő hatása, igencsak megfájdult. Ez tartott 2-3 napig, minden nap áztatás, újrakötés, és végül múlt csütörtökön varratszedés. Utána még vasárnapig kellett kötözni, hogy ha váladékozik, felszívja. Na a varratszedés, az igaz hogy gyorsan megvolt, de egy fájdalmas dolog volt.
Viszont pénteken már tudtam zárt cipőt venni, vasárnap pedig magassarkút is. :)

Gáborom szegény hétfőn elment Németországba egy továbbképzésre, amihez konkrétan semmi köze nem volt, és nem mellesleg kedve se sok, de ha muszáj, hát muszáj. Csütörtök este jött meg, de pénteken hajnalban már ment is Ausztriába céges kirándulásra, ahonnan vasárnap éjjel jött meg. Úgyhogy így, hogy nem dolgozott egész héten, még talán fárasztóbb hete volt, mint egyébként. Én viszont készültem neki egy kis meglepetéssel: kitaláltam, hogy mire megjön, összerakom pár haverommal a 3 ajtós szekrényt, amit vett, és berendezem (nagyjából) a hálót és a nappalit. Először észre se vette szegény mikor csütörtökön hazaért, de aztán nagyon örült neki. :)

Szombat reggel pedig - hogy ne punnyadjak itthon egyedül a hétvégén - elmentem Anyuékhoz. Délelőtt és kora délután kint voltam Ságváron, aztán Rita barátnőmmel bementünk Siófokra. Lepakoltunk Papám házában, iszogattunk, beszélgettünk kicsit, aztán elmentünk a BenJoe-ba, oda jöttek a barátok is. Nagyon szeretem ezt a helyet, egyrészt régi emlékeket idéz, ez volt a törzshelyünk mikor még otthon laktam, másrészt eleve egy nagyon jó hangulatú hely. Innen éjjel átmentünk az Art Rock Cafe-ba, ami a nevéből eredően egy rock kocsma, ami ugyan nem az én stílusom, de elsörözgettünk, és itt is belefutottunk néhány régi haverba. Utána kicsit kiakadtam, hogy nincs Siófokon szeptember közepén olyan hely - Retrot kivéve - ahova az ember el tud menni, tud táncolni is, normális áron iszogatni is és esetleg beszélgetni. Van 1-2 kocsma, van egy hely, ahol van karaoke, ahova fél 3-kor odamentünk és közölték, hogy ide már nem megyünk be mert zárnak... Hova menjen a fiatal bulizni? Kocsmába?
Azt már nem is mondom, hogy boltba is érdekesen jut el az ember szombat délután Siófokon... Ha nincs kocsid, akkor a Tesco gyalog minimum 20-30 perc, a Spar 5-kor bezár, marad a Penny. És kifújt, ennyi, nincs több normális nagyobb bolt... Szóval érdekes ez a helyzet, valahogy úgy érzem, hogy kívül csillog-villog szépül a város, de belül kezd rohadni. Sajnos. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése