Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 6., kedd

Pörgős hétvége

Ez a hétvége jó kis pörgősre sikerült. :) Pénteken este átjött egy barátom, iszogattunk, beszélgettünk.
Szombat délelőtt felkeltem önmagamhoz képest korán, 8 órakor, kitakarítottam - már amennyire egy felújítás alatt lévő lakást ki lehet takarítani -, és nekiálltam az ebédnek, mert 10 után jöttek Anyuék. Miután ők ideértek, nem sokkal később jött Gábor apukája, de sajnos nem tudott sokáig maradni, de legalább megismerkedett Anyuékkal. Ebédre Gábor is hazaért, és ügyesen délre el is készültem vele. Ebéd után pihentünk egy órácskát, aztán Anyuékkal lementem a városba, ahol pont rendezvény is volt, és megmutattam nekik a felújított szép belvárosunkat. Miután ők elindultak haza, mi még pihentünk kicsit otthon, aztán elmentünk a Kossuth térre, ahol Ghymes koncert volt, majd a Presidence táncosai léptek fel, és mi Judittal maradtunk a táncházon is. Nagyon jó kis este volt.

Vasárnap pihenős napot tartottunk, mondjuk ránk is fért, és az allergia miatt se szívesen mozdultunk ki. Nagyon durva az idei szezon, hiába szedjük a gyógyszert, folyamatos az orrfújás és a tüsszögés... remélem, minél előbb vége lesz, mert az immunrendszerünk lassan egyenlő a nullával. :(
Este azért elmentünk ismét a Kossuth térre, ahol BaRaKa koncert, majd Magashegyi koncert volt. Söröztünk egy kicsit, aztán a Tesconál lévő Zséda koncertet útba ejtve mentünk haza.

A lakással egészen jól állunk, ma befejezik Gáborék a nappali parkettázását, leteszik a szegélyeket, és holnap elvileg vissza is pakolunk. Sajna én abban nem nagyon fogok tudni segíteni, mert holnap reggel megyek egy magánorvoshoz, aki lézerrel leműti a körömbenövésemet. 3-4 havonta újra és újra benő, és megunta hogy folyamatosan a sebészetre járok vele. Itt lézerrel kis tudják műteni, és nem nő vissza többet. Kicsit izgulok, bár nem nagy műtét, de ki nem izgul orvoshoz menetel előtt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése