Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 27., kedd

Activity, Timi-Robi, Mariann-Dani

Ismét egy nagyon jó hétvégén vagyok túl. :)

Itt járt nálunk két barátnőm a férjeikkel. Emlegettem már őket egy korábbi bejegyzésben. A lányokat a gimiből ismerem, Timi osztálytársam volt, Mariann felettünk járt pár évvel. A fiúkat eddig még nem ismertem, azaz egyszer találkoztunk Timiék esküvőjén augusztusban.
Szombaton délután értek ide, addigra elkészültem a szendvicsekkel amiket csináltam, meg a tiramisuval és a naaaaaagy takarítást is sikerült befejeznünk. Miután ideértek, és megettük a szendvicseket elmentünk sétálni a városba, ami nagyon tetszett a kis csapatnak. Igaz, ami igaz, szépen meg is csinálták a belvárost.

Este mindenkire ráfért a tiramisu, és az esküvői képek, videók megnézése után belevetettük magunkat egy jó kis activity partyba, majd egy hajnalig tartó beszélgetéssel zárult a nap.

Másnap a délelőtti ébredés után még beszélgettünk kicsit, és 11 körül hazaindult a kiscsapat, mi pedig a délutánt pihenéssel, regenerálódással töltöttük.

Timi, Mariann, Robi, Dani! Köszönjük hogy itt voltatok, nagyon jól éreztük magunkat és jó volt újra látni Titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése