Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. január 5., csütörtök

Szilveszter és egyéb finomságok :)


Péntek délután tehát hazabuszoztam, közben tanultam kicsit. Rám fér, februárban vizsga és még egy tételt se tudok. :(
Most ez lehet hogy csúnyán hangzik, dó jó néha 1-1 napot külön tölteni. Olyankor valahogy más, mikor hazaérek, máshogy hiányzik Gábor, és én is neki. :)
Szombaton délelőtt lementem a Tescoba bevásárolni az esti bulihoz. Nem jöttek sokan, heten voltunk mint a gonoszok, de készültem egy kis hidegtál-félével. Nem kell nagy durranásra gondolni, egy adag sonkatekercs, 20 leveles tésztába tekert-kisütött virsli, 4-5 pár főtt virsli és kukorica saláta volt. El is készültem mindennel még délelőtt, megebédeltünk, aztán 5 óráig „ráaludtunk” a bulira. 

6-ra jöttek a vendégek, addigra rendbe tettük a nappalit és szilveszteri hangulatba hoztam az egész lakást. :) Gábor hugáék, Lengabék és Imi jöttek. Először iszogattunk, beszélgettünk, nagyokat nevettünk, aztán Lengabék Aranyásó kártyájával játszottunk, ami ilyen bulira való játéknak teljesen jó. :)
Éjjel fél 12-kor előre koccintottunk, és elindultunk a Kossuth térre. Pont a Himuszra és a tűzijátékra értünk le, majd kezdetét vette a több mint két órás Senior utcabál. Nagyon szeretem ezt a csapatot, nagyon jó hangulatot csináltak, ez most sem maradt el.
Képek: Szilveszter
Így köszöntöttük az új évet, barátokkal, bulival, jó hangulatban.
És lassan a bloggal is utolérem magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése