Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. augusztus 27., hétfő

10 napos fotós kihívás - 5. nap

Egy kép, ami boldoggá tesz...

...Hmm... fogas kérdés... Sokminden tesz boldoggá: a családom, a párom, egy szép kép, egy virág, egy táj...

De hirtelen az első, ami erről eszembe jutott, gyerekkorom nyarainak színhelye: Dömös.
A Dunakanyar kis faluja, minden nyáron itt nyaraltam a szüleimmel, nagyszüleimmel, testvéreimmel és unokatestvéreimmel. Kirándultunk, fürödtünk Lepencén és a Dunában, gyümölcsöt szedtünk, traktoroztunk, fagyiztunk...

Valahogy, amikor odaértem, mindig azt éreztem, hogy hazaértem. Soha nem éltem ott, de nekem mégis ez a hely az irszág gyöngyszeme, a szívem csücske, a béke szigete.
És igen, a Dömösről készült kép(ek) a kedvence(i)m.

Például ez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése