Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. január 31., vasárnap

Életjel

Úgy gondoltam, adok egy kis életjelet. :) Múlt vasárnapra úgy-ahogy meggyógyultam, de igazából most péntekre nyilvánítottam magam gyógyultnak, már nem köhögök és a gyógyszert is beszedtem.
Remélem, mostanában nem fogok semmit összeszedni, vigyázok is mert elég sokan betegek körülöttem. A jövő hétvégénk nem lesz olyan punnyadós, mint a mostani volt (most gyakorlatilag semmit nem csináltunk). Jövő héten szerdán megyünk színházba, a West Side Storyra. Nagyon várom, szeretem a musicaleket, és most szerepel benne a Koós Réka és a Kerényi Miklós Gábor is. Szombaton hajnalban pedig megyünk Debrecenbe Gáborral és anyukájával Stefanhoz, Gábor Greenetik-es cégtársához, hogy okosodjanak. :) Hajnalban indulunk, késő este érünk haza, de örülök hogy megyünk, mert egyrészt szeretnék kirándulni, másrészt valamikor kiskoromban voltunk Debrecenben és sok mindenre nem emlékszem. :)

Egyébként jól vagyunk, azt hiszem, mára ennyi voltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése