Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. január 17., vasárnap

Házitündér-üzemmód :)

Tegnap átmentem házitündérbe. :) Néha nagyon lusta vagyok bármit is csinálni, főleg mikor hazaérek a munkából. De két napig jó kislány voltam. Péntek-szombaton Gábor nem volt itthon, úgyhogy péntek este elmentem kondizni, aztán átjött Zoli barátom; beraktam egy mosást este, ki is teregettem.
Szombaton felébredtem egyszer negyed 9-kor, aztán 9kor, 10ig lustiztam, utána felkeltem, bevásároltam, és nekiálltam... Csináltam babgulyást (finom lett, de mégsem az az igazi, valami hiányzik belőle), krumplis pogácsát és sport szelet süteményt. A süti gyorsan megvolt, meg végülis a leves is, de a pogival este fél10-re végeztem, közben 3x mosogattam, beraktam-kiteregettem 2,5 adag mosást (tényleg, azt le is kéne szedni). Mára beterveztem egy porszívózás-felmosást, de valahogy elmaradt. :) Délelőtt punnyadtunk, délelőtt meg Gábor szüleinél voltunk. Majd valamikor a héten. :)
Úgysem fogok most tudni ebben a hónapban kondizni járni, úgyhogy itthon fogok tornázni, nem árt mellé egy kis kalóriaégető házimunka sem. :)

Ezen kívül más nem nagyon történt, de ettől a nagy háziasszonyi tettől nagyon büszke voltam magamra. :):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése