Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. június 29., kedd

Várakozás

Várok, várok, várok, és már tűkön ülök. :) Pénteken megyünk nyaralni Sopronba!!!!! Nagyon de nagyon várom már, utoljára - ha a kiskori dömösi nyaralásokat nem számolom - 1994-ben voltam Hovátországban nyaralni. Nagyon olcsón kifogtuk a szállást: kettőnknek 28.500 ft 7 éjszkára. Csak szállás van benne, kaja nincs, de nem is baj, legalább nem kell hozzá igazodni. Sokmindent szeretnék megnézni, és sokminden van, amit nem fogok, mert pl. a fertődi kastélyba sajnálom az 1500 ft-os belépőt. Ennyit nem vagyok hajlandó kiadni érte. :) Viszont Fertődre, Nagycenkre, Fertőrákosra, esetleg Kőszegre szeretnék elmenni.

Múlt héten felhívott a nagyobbik nővérem, hogy lennék-e a kisebbik fiának (Márk) a keresztanyja. Én természetesen igent mondtam, úgyhogy várhatóan még a nyáron keresztanyukája leszek ennek a tündéri kismanónak.




A másik gyerkőcnek, Regőnek, aki a kisebbik nővérem kicsifia pedig múlt szombaton volt a keresztelője:




Nekem pedig múlt héten megcsinálta egy barátnőm a körmömet. Már kétszer volt életemben, de mind a kétszer olyan "ügyes" műkörmöst fogtam ki, hogy max. egy hétig bírta. Viki pénteken tette fel, úgy tűnik, ez talán meg is marad. :) Nagyon ügyes a csaj, szépen, precízen dolgozik, csak ajánlani tudom. Ja, és manikűr-pedikűrt is vállal. :)















Na, ennyi voltam most, nem hiszem, hogy péntekig írok még, úgyhogy kilencedike után jövök az élménybeszámolóval. :)

Szép nyarat mindenkinek, remélem, most már marad a jóidő! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése