Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 5., csütörtök

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa! :)

Bocsánatot kérek szépen először is mindenkitől!

Tudom, randa egy alak vagyok, hogy nem írtam, de mostanában semmire nincs időm. :( Ez persze egyben jó és rossz is. Most megpróbálom bepótolni a hiányosságaimat.

Voltunk ugye július elején Sopronban nyaralni. Nagyon jó volt, főleg hogy 16 éve voltam utoljára ugye. Képek a pisasámon: ( http://picasaweb.google.com/kecskes.agnes/Sopron2010070209#).

Menéztünk nagyrészt mindent, amit meg kellett. Sokat sétáltunk a városban, voltunk a Sörházdombi-kilátóban, a Taródi (Bolond)-várban, Fertőrákoson, Nagycenken, bobozni...

Azóta visszaestünk a dolgos hétköznapokba, mindketten rendesen elhavazódtunk munka terén is meg egyébként is. Én hetente kétszer járok tornázni, majdnem minden hétvégén van valami programunk, mindig van mit csinálni. Jó érzés, hogy így két év után már nekem is vannak saját programjaim, kialakult baráti köröm itt Kaposváron.Van egy nagyon aranyos új kolleganőm a cégnél, vele szoktunk néha beülni valahová és tornára is együtt járunk


Ha minden jól megy és sikerülnek a terveink, akkor úgy néz ki, ha tavaszra rendbe jövünk anyagilag, veszünk fel hitelt és megvesszük a lakást. Viszonylag olcsón megkaphatnánk berendezéssel együtt, felújítani nem kell, max. a bojlert és a mosógépet kicserélni. Nagyon jó helyen van, mindenhez közel és magát a lakást is nagyon megszerettük.


Ezek történtek velem mostanában nagyjából, más nagy újdonság nincs. Élem a kis életem, boldog vagyok, dolgozom és teszem a dolgom. :)

1 megjegyzés:

  1. szia!
    hát nekem sem mindig van időm vagy ihletem az íráshoz... de jó, hogy jelentkeztél:-)
    Nagyon drukkolok a lakáshoz! Nekem is annyira tetszett, tényleg nagyon jó meg jól, ötletesen meg is van csinálva.

    VálaszTörlés