Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 21., szombat

Ez kimaradt...

Méghozzá az, hogy szeptembertől beülök az iskolapadba. 2 évvel ezelőtt, mikor ideköltöztem Kaposvárra, elkezdtem a TIT-nél (Somogy Megyei Tudományos Ismeretterjesztő Társulat) egy pénzügy-számviteli ügyintézői tanfolyamot, amit sajnos a munka miatt abba kellett hagynom. A tanfolyam kezdete után kb. 2 hónappal elhelyezkedtem a New Yorkernél, ahonnan este fél 7-nél előbb nem nagyon szabadultam el, addigra meg pont vége volt az óráknak. De most - rábeszéltem az egyik kolleganőmet (barátnőmet) is - ismét járni fogok. Ingyenes 1,5 éves tanfolyam, heti 3 nap van délután óra. Remélem, most be tudom fejezni, egy pénzügyi végzettség soha nem jön rosszul :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése