Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 10., kedd

Ha kalandpark, akkor Zamárdi!

Mióta Gábor végzett a főiskolán (azt hiszem, 2003), azóta minden évben általában nyáron szerveznek egy évfolyamtalálkozót. Ahogy ez lenni szokott, az elején sokan voltak, aztán évről évre egyre kevesebben, az elmúlt 2-3 évben már csak 5 fiú és csak egy lány járt össze, na és persze mindenki hozza a párját. Idén ezt a találkozót a Balatonra szerveztük. Mivel Gábor pénteken sokáig dolgozott és fáradt volt, nem indultunk már el, inkább elmentünk moziba és megnéztük az Eredet (Inception)című filmet. Az elmúlt évek egyik legjobb filmje, mióta Leonardo di Caprio felnőtt, azóta egyre jobb filmeket csinál. :)
Szombaton elmentünk a többiekhez Balatonszemesre, ott volt a szállásuk. Délután kettőre mentünk a Zamárdi Kalandparkba, ahol ugyan egy órát álltunk sorba, de végülis bejutottunk (köszönöm András) :). Miután megkaptuk a védőfelszereléseket, eljutottunk a próbapályára, amit oktatás után ki is próbálhattuk. Ez még nekem is egész jól ment. :) Utána elindultunk az 1. nehézségű pályán... Az elején nem tűnt nehéznek, de mikor mozgott alattam a kötél, a henger, szóval minden, ami mozoghatott, hiába volt rajtam biztosítókötél és heveder, úgy éreztem, nekem ennyi elég volt. Lehet, hogy a gyerekpályán kellett volna kezdenem. :)
A menekülés pillanata:

Az tehát kiderült, hogy ipari alpinista már nem leszek. :)

A többieknek nagyon tetszett, mint a képek is bizonyítják: http://picasaweb.google.com/kecskes.agnes/20100807Zamardi#. Én a továbbiakban maradtam fényképész, nekem elég volt ennyi is. :) De azért jól éreztük magunkat. Miután mindenki végig kúszott-mászott-csúszott az egész pályán, ettünk egyet, és visszamentünk a szállásra, ahol activityztünk, iszogattunk, beszélgettünk, és végül kikötöttünk a kemping szórakozóhelyén, ahol egy egész jó kis kareoke-buli keveredett. Éjjel mi átmentünk Fenyvesre Gáborék nyaralójába, ott aludtunk, és vasárnap délután jöttünk haza.

Jó kis mozgalmas hétvége volt, jól éreztük magunkat, de most jó lesz egy pihenős hétvége is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése