Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 21., szombat

Szabadság

A héten keddtől csütörtökig itthon voltam szabadságon. Úgy volt, hogy Gábor is szabin lesz, de bejött nekik egy nagy rendelés, és építkezik is a cég, így nem tudott eljönni. Én meg hogy lekössem magam, átmentem háziasszony üzemmódba. :) Kedden csináltam finom cukorborsólevest és (életem második és eddigi legfinomabb) rakott krumpliját:















Kedden a főzés mellett felporszívóztam és felmostam, szerdán a nappalit (mert már van nekünk külön hálónk és nappalink :-) ), csütörtökön a konyhát takarítottam ki. Na jó, azért pihentem, olvasgattam, DVD-ztem is közben kicsit. :)
Pénteken pihiztünk és este lementünk megnézni a tüzijátékot. Ma este buli lesz nálunk, jön pár barátunk, megünnepeljük hogy ismét miénk a lakás, kiköltözött a társbérlőnk. :) Holnap pedig megyek haza, utána megyünk Anyuékkal Úrhidára, ahol tömeges ünneplés lesz: Timinek, Csabinak és a Regőnek szülinapja, Bencének pedig névnapja volt/lesz a napokban. Hétfőtől pedig ismét a munkás hétköznapok jönnek. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése