Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. március 22., hétfő

Zalakaros

Miután szombaton kipihentük a pénteki buli "fáradalmait", vasárnap elmentünk egy baráti párral fürdeni Zalakarosra. Jó kis fürdő, egyszer már voltam ott. Viszont most csalódtam bennük. :( Hideg volt az élménymedence vize is, és fűtés se volt. Amit azért nem értek, mert ugye termélfürdő... Tehát melegvizük van... És kimentünk a vízből és szabályosan fáztam. De összességében jól éreztem magam, voltunk az élményrészben, kint is, szaunáztunk, sőt, még úsztam is pár hosszt. Nagyon jól esett, utána sokkal könnyebben tornáztam itthon.

Ha eláll ez a nyamvadt eső, ami ma egész nap esett, előveszem a biciklit, rendbeteszem és azzal fogok JÁRNI dolgozni. Nem egyszer-egyszer elmegyek biciklivel dolgozni, hanem nap mint nap. Ezt most kőkeményen elhatároztam. :)

Jajj, jut eszembe, pénteki buli. Mint kiderült, nagyjából ahányan voltunk, annyifelé széledtünk szét. :) Éviék hazamentek, mi elmentünk hamburgert enni, aztán "behallgatóztunk" Retroba, ahol az Acoustic Jam helyett gépi zenét hallottunk, úgyhogy elmentünk haza (utólag derült ki, hogy a padláson volt a koncert; sebaj, majd legközelebb), Vicáék átmentek Retroba, Vikiék nem tudom, hova lettek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése