Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. április 9., péntek

Bocsánat, bocsánat... :)

Ezer millió bocsánat mindenkitől, akitől "kikaptam" hogy nem írtam. :) Végülis nagyon sok minden nem is történt azóta. :)

A húsvétunk félig pörgösre, félig pihenősre sikerült.
Csütörtökön a Nagypéntekre mindketten szabadságot vettünk ki és - kisebb-nagyobb dolgokat kivéve - itthon lustultunk. Délután elmentem egy barátnőmmel a Tescoba (tudom, nem voltunk normálisak, nagypénteken tescozni), este meg átjött a barátjával, beszélgettünk, iszogattunk kicsit.

Szombaton Gábor szüleivel és a keresztanyujáékkal elmentünk Barcsra fürdeni. Nagyon jó az a fürdő, tényleg ajánlom mindenkinek. Kaposvártól 70 km, nagyon szép hely, meleg vízzel, kinti-benti medencékkel, jacuzzival, szaunákkal, és ehhez képest nagyon olcsó.
Este elkészítettem a tiramisut, Gábor pedig a baconbe csavart pulykamellett (ezt is ajánlom mindenkinek: gyorsan megvan, nagyon egyszerű és nagyon finom) amiket vittünk vasárnap anyuékhoz. Ott voltunk egész vasárnap, este pedig bementünk Siófokra barátnőmhöz, Anitához és a barátjához, Baluhoz. Hát ott aztán előkerült a pálinka, utána a bor, majd amikor kiderült, hogy Balu akkor lett háromszoros nagybácsi, a pezsgő is. :) Éjjel 3kor értünk haza Kaposvárra; még jó, hogy Gábor nem iszik. :)

Ezek után hétfőn egész nap ki se keltünk az ágyból, csak aludtunk és DVD-ztünk. Aztán jöttek újra a munkás hétköznapok.

Ma voltam fodrásznál, nagyon aranyos kis hajam lett: több benne a melír, pár centivel rövidebb, befelé van szárítva, de az alja kifelé kunkorodik. Majd lehet hogy csinálok képet, akkor teszek fel. :)

folyt köv...

Itt is vagyok, csak Gábor meghívott ma vacsizni. ;) Nyílt egy étterem Kaposváron, a Fregatt Étterem, gondoltuk, kipróbáljuk... És nem vesztettünk vele, sőőőttt... az egy dolog, hogy én nem tudtam megenni a 2 szelet husit sok-sok krokettel, de Gábor is nehezen gyűrte le az adagját. :)

Egy ideig ez volt az utolsó nagy evésem, ugyanis hétfőn nekiállok a 90 napos diétának(drukk-drukk-drukk magamnak), valamint heti 2x el fogok járni kondizni is. Muszáj valamit tennem, ha már Rubint Réka nem segített. :) Mindenki drukkoljon és támogasson mert képes vagyok feladni. :)

Valamit még akartam írni, de nem tudom hogy mit, sebaj, majd ha eszembe jut, leírom. :)
Most megyek fürdeni, aludni, szép álmokat (reggelt, napot, estét) mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése