Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. április 11., vasárnap

Konyhatündér

Tegnap... mit is csináltunk tegnap? Délelőtt elmentünk vásárolni a Lidl-be és a plázába, délután pihentünk kicsit, este pedig elmentünk barátokkal a Fregatt Étterembe, nekik is nagyon tetszett. :)

Ma délelőtt elmentünk a vásárba, és megintcsak a Lidl-be. :) Nomeg szavazni. Ebéd után ma is pihentünk, aludtunk egyet, utána én voltam a nap konyhatündére. :) Este megyünk egy barátnőnk szülinapjára, erre csináltam egy dupla adagos tiramisut, és akkor már Gábor is kért, úgyhogy neki is csináltam dupla adagot. :) Mivel holnap nekiállok a 90 napos diétának, elkészítettem a holnapi ebédemet is. Nagyon finom és pofonegyszerű kaja, bemásolom a receptet, hátha valakinek megtetszik:

Hozzávalók:

  • 3 csirkemellfilé
  • 2,5 dl tejföl
  • 1,5 gerezd fokhagyma
  • bors
  • sajt (trappista, edámi vagy füstölt)

Elkészítés:

A megmosott csirkemellfiléket vékony szeletekre vágjuk, kiklopfoljuk, sóval és borssal ízesítjük. Serpenyőben hirtelen kisütjük pici olajon. Egy tepsit kivajazunk, belefektetjük a csirkemelleket. A zúzott fokhagymát elkeverjük a tejföllel, sóval, borssal ízesítjük, majd ráöntjük a csirkemellekre úgy, hogy mindenhol érje. Sajtot reszelünk a tetejére, szintén úgy, hogy befedje az egészet. Előmelegített sütőbe tesszük, közepes lángon addig sütjük, amíg a sajt szépen rápirul. Köretként szinte bármi megfelel: krumpli, rizs, saláta.

Most sül, az illata nagyon jó, remélem az íze is jó lesz. :) Kicsit most leültem, de nemsokára csinálunk bruschettát, a Fregattban azt kaptuk előételnek, és megkívántuk. :) Szintén egy olyan kaja, ami gyorsan megvan és finom is. :)

Szerintem lassan neki is állok, úgyhogy további szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése