Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 19., vasárnap

Elmaradás

Nem nagyon tudtam mit írni mostanában, mert nem történt különösebben sok minden, de mégis annyi minden. :)
Múlt hétfőn-kedden szabin voltunk mindketten, mert itt voltak az ablakosok hétfőn, kedden pedig a kőművesek. Jó kis móka volt: egyrészt nem kicsit volt hideg, másrészt pedig olyan kosz volt, hogy még most is tiszta por minden, hiába törölgetek (na jó, ez kicsit túlzás :-) ). Megpróbálok mutatni egy ilyen volt-ilyen lett képet:















Ez a nappalink erkélyre nyíló ablaka-ajtaja 6-án, miután az ablakosok elmentek. Másnap a kőművesek bevakolták az ablak mellett látható szürke részeket, ahol gyakorlatilag kijött egy rész a falból. Iszonyatosan rondán dolgoztak, az ablak környéke tiszta vakolat (és nem csak ott ahol kell). Viszont valószínűleg nem fogjuk emiatt az egész lakást kifesteni, hanem bordűrcsíkot ragasztunk majd az ablak köré. Most pénteken pedigén voltam szabin, mert a takaróléceket ragasztották le, leszedték a képen látható fóliákat, ill. a konyhaablakba szereltek ventillátort (ami szerintem mellesleg tök fölösleges). Lesz még egy kör tavasszal, amikor is le kell szerelni mindent az erkélyről, ill. addig nem lehet visszatenni a redőnyöket (azaz nincs értelme, mert úgyis le kell vágatni belőle, akkor meg úgyis le kell szedni), ugyanis március környékén pedig jönnek szigetelni a házat.

Ezen kívül mostanában kiegészült a szokásos heti iskola-torna programom annyival, hogy hétfőnként járunk egy barátnőmmel úszni, valamint szerdánként páran a suliból elmegyünk néha beszélgetni, nehogy véletlen unatkozzak és túl sokat legyek itthon. :)

Na jó, egy panaszszavam sem lehet, a hétvégén pihentem (miután pénteken kitakarítottam az egész lakást a munkások után :-)), nem csináltam semmit, csak szombat este mentünk el vacsizni haverokkal. De ma pl. egész nap aludtam és tv-ztem. ;)

Nem tudom, idén fogok-e még írni, egy karácsonyos-buék-os bejegyzést mindenképp szeretnék, bár nem tudom mikor, mert 23-án szabin leszek, elmegyek fodrászhoz, aznap este felmegyünk Budapestre Gábor anyukájához, 25-én vissza Ságvárra az én szüleimhez, ahova 26-án megjönnek a nővéreim is, viszont aznap este nekünk már haza kell jönnünk, mert hétfőn dolgozunk sajnos. :(
Szilveszterkor (31-én még dolgozunk) Szekszárdon leszünk barátokkal, úgyhogy nem tudom mikor lesz időm írni, de fogok, ezt megígérem. :)

1 megjegyzés: