Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 28., kedd

Karácsony II.

A karácsonyi ünneplés - ahogy a lent leírtakból látszik - Ságváron folytatódott. 25-én délután értünk haza, útközben beugrottunk a nagypapámhoz, aki sajnos nem tudott kijönni hozzánk, mert nincs a legjobb egészségi állapotban. Tehát kiértünk, lepakoltunk, beszélgettünk, este pedig römiztünk egyet. Vicces volt, mert először nem is emlékeztünk a szabályokra, aztán szépen lassan eszünkbe jutott. Másnap reggel indult a sürgés-forgás, anyu a konyhában csinálta a mennyei sokfogásos vacsorát, én meg segítgettem neki, terítettem, stb. Közben találkoztam volna a legjobb barátnőmmel, Anitával, de sajnos nem jött össze. :( Drága Anita, ha olvasod! Én sajnálom a legjobban, ne haragudj hogy így sült el, remélem minél előbb találkozunk, már nagyon hiányzol! :(
Dél körül megjött mindkét növérem, gyerekestül, Timi sajnos Péter nélkül, mert ő nagyon beteg lett. Timiéknél a többiek sem voltak a legjobban, ezért csak délelőtt jöttek, délután mentek is haza. :( Ebéd előtt jött a Jézuska, hozott sok szép ajándékot. Nekünk Gáborral közösen egy gofrisütőt, egy süteménykeveréket, én kaptam még a Papától egy könyvet, Gábor pedig egy csomag nyomtatópatront.
Ebéd után pihentünk egyet, majd hazabuszoztunk.
Így túl sok pihenés nem volt a karácsonyi ünnepek alatt, hétfőn pedig kezdődött újra a mókuskerék, de mindenki volt mindenkinél/vel és ez a lényeg.
Mivel Gábor nagymamája és az apukája nem tudtak feljönni Pestre, ezért hozzájuk hétfőn mentünk, ahol is apósjelöltemtől kaptam egy szép fehér koktélruhát, amit én vateráztam magamnak. :)

Így telt a mi 3. karácsonyunk együtt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése