Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 25., szombat

Karácsony és játék

Ezúton szeretnék minden kedves blogolvasómnak, ismerősömnek, barátomnak, rokonomnak meghitt, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánni sok szeretettel!

Nekünk kicsit mozgalmasra sikeredett a Karácsony - és még nincs vége. :) Csütörtök este Gáborral, a hugával Andival és az ő barátjával felmentünk Budapestre, Gábor anyukájához. Az este pihenéssel, játékkal telt, majd pénteken délelőtt két csoportra válva vásárolni indultunk. Én Andival elindultam az IKEA-ba, ami sajna zárva volt :-( valamint az Árkádba. Én vettem magamnak egy pulcsit, de mivel a többiek is elmentek vásárolni, és csak náluk volt kulcs, így míg ők haza nem értek, mi is mászkáltunk. Délután megjött a Jézuska, kaptam pulcsit, harisnyát, sapkát, megvacsiztunk, játszottunk, pihentünk.
Ma Gáborral vonatra szálltunk és eljöttünk Anyuékhoz Ságvárra, ahova holnap érkeznek a nővéreim a családjaikkal, viszont mi sajnos holnap este megyünk is haza, mert hétfőn már munka van. :(

Kaptam egy barátnőmtől, Ágitól (sajna a blogját nem tudom belinkelni, mert zárt) egy játékmeghívást, aminek ezúton teszek eleget:
Szabályok:
-add tovább a listaírás feladatát további hét blog írónak
-linkeld ki őket
-értesítsd őket
-írd meg a karácsonyi kívánságlistád
-küldd el a listát erre az email címre: radmila.morgan@gmail.com
-szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid
-legyen boldog a Karácsonyod!

Háááttt... 7 blogíróm nekem sem biztos, hogy összejön, de megpróbálkozom vele:
1. Nővérkém, Timi
3. Kispapa barátom: Tomi

Mivel a nővéremnek 4 blogja van, nem küldöm ki mindegyikre (bár így már 6 tagú lenne a listám), de megengedem neki, hogy arra a blogra tegye ki, amelyikre szeretné. :)
Karácsonyi kívánságlista
Mit is kívánjak?
- természetesen boldogságot, egészséget az egész családnak
- még sok-sok időt az egyre idősebb nagypapámnak
- hosszú, boldog kapcsolatot Gáborral
- egy vonzóbb munkahelyet
- hogy sikerüljön befejeznem az iskolát és akár el is helyezkednem ebben a szakmában
- lécci lécci Jézuska, segíts hogy meg tudjuk venni idén a lakást! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése