Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. június 5., vasárnap

Költözés több felvonásban

Az első két felvonás sikeresen - kisebb nagyobb zökkenőkkel - lezajlott most hétvégén. Én hétközben már próbáltam összepakolni ezt-azt, de az igazi pakolás, dobozolás, zsákolás szombat délelőtt zajlott. Akkor a lakás mondjuk 85%-át bedobozoltuk. Délután pár barátunk jött segíteni, a fiúk cipelték a bútorokat - harmadikról harmadikra (magasföldszinttel majdnem negyedik) - mi lányok pedig a kisebb, könnyebb dolgokat. Mi se voltunk a végére épp frissek és üdék, de a szegény fiúknak mire felhoztak 3 szekrény, egy bőr ülőgarnitúrát meg egy komódot, másra nem igazán maradt erejük, úgyhogy a maradék ágy és szekrény felcipelését elhalasztottuk pár nappal.

Ma Gábor elment Budapestre egy barátunkkal, mert onnan vaterázott egy szép kis szekrénysort. 9-kor indultak, gondoltam, olyan 3 körül már biztos úton vannak hazafelé. Mikor felhívtam, szegényem hulla fáradtan vette fel a telefont, hogy még mindig pakolnak. Kiderült, hogy a szekrény szétszerelhető volt ugyan, de nem lapra szerelhető, és a mágikus hármas szám, ott is utolért minket, a harmadikról kellett lecipelniük. Én még nem láttam, de állítólag iszonyat nagy és marha nehéz a szekrénysor. Úgyhogy most nem is cipelték fel még itthon is a harmadikra, hanem betették a garázsba. Viszont... fél 5-kor csörgött a telefonom, hogy mondjam meg a tudakozó vagy az autóklub számát, mert az M1-M7 autópályánál defektjük volt (mint itthon Gábor elmesélte, szabályosan leszakadt a gumi a felniről)... Végül egy óra múlva el tudtak indulni autóklubos segítséggel, de rossz belegondolni, hogy ez sokkal csúnyábban is végződhetett volna.
Én közben reggeltől a konyhát pakoltam össze (ki gondolná, hogy 8 doboz cuccot össze lehet szedni csak a konyhában, és még mindig van???), aztán megjöttek Gabi és Andi barátnőim, akiknek nem győzök eléggé hálálkodni hogy rám áldozták a vasárnapjukat. Az ő segédletükkel összepakoltunk 2 dobozt meg 3-4 zsákot, beraktuk Andi kocsijába, az új lakásnál meg felcipeltük. Ott nekiálltunk kitakarítani a konyhát (hogy én ezt hogy utálom), ezért is extra nagy hála a csajoknak, mert rengeteget segítettek. Úgyhogy most egy szobába be van zsúfolva minden cuccunk, kivéve a konyhát, mert ott minden csillog-villog és be van pakolva, valamint még délután gyorsan a ruhákat is sikerült bepakolnom a szekrénybe. :)

Az a baj, hogy amíg a szekrények és az íróasztal nincs a helyén, addig sajna a többi dobozt nem tudom kibontani és kirámolni. Még hátra van a fürdőszoba bedobozolása, átköltöztetése, de az csak akkor, ha megvettük az új mosdókagylót, meg egy pár apróság átvitele, amit majd hétköznap oldunk meg.

Ha minden jól sikerül, akkor szerdán talán már ott töltjük az első éjszakánkat! :)
Képeket tegnap sajnos elfelejtettem csinálni, pedig szerettem volna, de ma Andi csinált, azokat majd felteszem picasára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése