Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 22., szombat

Kedvenc II.

Ma a kedvenc állatom(aim)at mutatom meg.

Az első számú kedvenceim a lovak:
Ezen én vagyok még 2006-ban a Pomádé nevű lovacskával Siófokon. Azóta - mint megtudtam nemrég - sajnos megszűnt a lovarda ahova jártam, és mi más épülne a helyén, mint lakópark. :( Sajnos a lovakkal nem tudom, mi lehet, gondolom Lajos, a tulaj eladta őket, de nagyon sajnálom mind a lovakat, mind a tulajt, akinek a lovak (voltak) az élete.

Második kedvenceim a cicák:
Ő Nyunyó, akit akkor kaptam, amikor még Siófokon laktam albérletben. Nagyon aranyos kismacska volt, ahogy hazaértem, bújt az ölembe, egy idő után velem is aludt (amit pedig váltig állítottam, hogy ezt soha nem teszem meg egy állattal sem.) :)
Amikor Kaposvárra költöztem, nem tudtam elhozni magammal a 3. emeleti lakásba, így otthon maradt Anyuéknál. Mára teljes mértékben kerti macska lett, nem igazán engedi magát megsimogatni és még hívásra se jön be a házba. :) Kis öntörvényű lett.

A harmadik kedvenceim a kutyák, amik biztosan lesznek (minimum ketten), ha kertes házban fogok lakni. 6 éves koromban kaptam egy kiskutyát a születésnapomra, 21 éves voltam, amikor sajnos el kellett altatni, nagyon öreg és beteg volt már. Ő egy fekete puli volt, becsületes nevén Bogár, de nekünk csak Bogi. Nagyon szeretem a pulikat, de szerintem még egy nem lesz, mert mindig csak Bogival hasonlítanám össze. Kiskoromban volt egy skót juhászunk is, de rá nem nagyon emlékszem. :( Boginak volt egy "férje" is, ő volt Bojti, akit 3 évesen elütött sajnos a vonat. :(
Utána került hozzánk Rexi, a német juhász kutya. Nagyon aranyos, bolond kis kutya volt, viszont felnőttként nagyon félős lett. Nagydarab kutya, így mindenki megijed tőle, pedig soha senkit nem bántott, inkább ő ijed meg idegen kutyáktól, vihartól, zajtól. Még mielőtt valakiben felmerülne: nem, nem bántottuk soha, kiskorában kaptuk és soha eszünkbe nem jutott bántani.

Na meg ott van még Anyuéknál Bojti, a puli, akit nem sokkal Bogi halála után 2-3 héttel hozott haza Apu. Nem nagyon örültem neki, tudtam, hogy nem fogom tudni úgy szeretni, mint Bogit. Így is lett. Aranyos kiskutya, megsimogatom, de nekem A PULI, az csak a Bogi volt. :(


Ők a kedvenceim, de végülis minden állatot szeretek, csak nem mindegyikhez nyúlok hozzá. :) Pl. egy kisoroszlánt megsimogatnék, de egy kígyóhoz véletlen se érnék hozzá. :)

Folyt. köv., talán a kedvenc helyeimmel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése