Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 27., csütörtök

Kedvencek IV.

Nagy és okos nővérkém tanácsára - miután én kifogytam az ötletekből - a mai bejegyzés a kedvenc ételeimről fog szólni; ennek következtében igen rövid lesz. :) Azt hiszem, könnyebb összeszedni, hogy mit és milyen formában nem eszek meg. :)

Alapvetően iszonyatosan válogatós vagyok, eddig csak egyetlen nálamnál válogatósabb emberrel találkoztam. Nem szeretem: gomba, karfiol, brokkoli, zeller, spárga, tengeri herkentyűk (hogy ne állítsak valótlant, múltkor megkóstoltam a rákot és finom volt, úgyhogy még bármi lehet), káposzta (csak a fejeskáposztát vagyok hajlandó megenni és csak savanyúságként vagy székelykáposzta formájában), zsíros húsok (leginkább pulykát vagy csirkét eszek, de ebből is csak mellét, esetleg sertést, ha rántott hús, ill. marha- és vadpörköltet). A májat csak resztelve, a tojást csak főve, ill. tojásos nokedli formájában, a sajtot csak a trappistát eszem meg. A sóskát én szeretem, a spenótot Gábor. :) A cukkinit nem szeretem, a padlizsánt és a patiszont (csillagtök) maximum rántva. A sült zöldségek sem tartoznak a kedvenceim közé.

Most a diéta kellős közepén (pont a héten léptem túl a félidőt) már ott tartok, hogy azt is megenném, amit egyébként nem szeretek, csak ehessek normálisan. :) A legnagyobb kínzásnak akkor tettem ki magam, amikor gyümölcs napon velem szemben a kollegám rántott húst evett, az illata szállt felém, a nyálam pedig majdnem kifolyt. :) De túléltem.

Na, ezek után hívjon meg engem vacsorára valaki. :) Hozzáteszem, a jó magyar ételekkel (pörkölt, rántott hús, paprikás krumpli, székelykáposzta/töltött káposzta) le lehet venni a lábamról - nomeg a sütikkel. :)

Folyt. köv... nem tudom mivel. :) Virágom nincs kedvenc, könyvem-filmem mindig épp a legutóbbi, ami megfogott. :) Ötleteket kérek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése