Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 24., hétfő

Kedvencek III.

Ahogy ígértem, folytatom a sorozatot a kedvenc helyeimmel.

Elsőszámú kedvencem: Dömös
Dömös a Dunakanyarban megbúvó pici, 1200 fős, ámde nagy történelmi múlttal rendelkező falu, innen származik édesapám. Soha nem éltem ott, nyaralni voltam kiskoromban 1-2 heteket. De mégis olyan nekem, mikor odaérek, mitha oda mennék haza, a szívem egy darabja ott van mindig. A Duna, a hegyek, a kis patak a ház előtt, a Csaja-forrás, a Prépostsági romok, a trón helye, ahol 1063-ban I. Béla királyra rászakadt a trón, Lepence,... mindenhez köt valami. Van (lassan csak volt) ott egy házunk, amit a Nagyszüleim építettek, de sajnos (főleg Mama halála után) már nem tudtak havonta 1-2x elmenni és rendben tartani a dolgokat, így nem sok értelme van megtartani. Mindenkinek a szíve szakad meg, de fejben tudjuk, hogy muszáj volt meghozni a döntést, és úgy tűnik, nyár végén megveszi egy szimpatikus házaspár. Annak örülök nagyon, hogy nem dózerolják le és építenek a helyébe egy csodapalotát, hanem a hölgy magába a házba szeretett bele, így rendbe szeretnék hozni.

A szívem másik csücske természetesen Siófok, ahol születésemtől kisebb-nagyobb megszakításokkal 23 éves koromig éltem. Azt hiszem, magát a várost senkinek nem kell bemutatnom. :) Minden arcát szeretem. Felnőttként a nyárit kevésbé, hisz az nekünk, ottani lakosoknak a reggeltől estig (éjjelig) tartó munkát jelentette, de így is megtaláltam a szépségeit; a téli csendet, az őszi-tavaszi Balatont, a csendes sétányt, a parkokat... Hiányzik, és furcsa, de 2 év után már olyan nosztalgiával gondolok vissza, mintha 30 éve jöttem volna el. :)






























A harmadik kedvenc városom, bármily meglepő is, de Kaposvár. Azt szerintem mindenki tudja, hogy egy sokszor emlegetett férfiember miatt költöztem ide 2008 augusztusában. :) Egyikőnkek sem volt munkája, és igen nagy luxus volt fenntartani 2 albérletet, és utazgatni egymáshoz. Így megbeszéltük, hogy nyár végén költözöm. Előtte életemben talán háromszor ha jártam Kaposváron, de egyik sem volt igazán maradandó élmény. :) Viszont olyan gyorsan és feltűnés nélkül belopta magát ez a város a szívembe, hogy amennyire nosztalgiával gondolok Siófokra, annyira honvágyam van Kaposvár iránt, amikor elmegyünk pár napra.































Persze több város is van, amit szeretek: Vác, Pécs, Székesfehérvár, Eger, de ezek igazán a szívem csücskei.

Kedves Olvasóim (ha vagytok)! :) Nem tudom, kíváncsiak vagytok-e még kedvenceimre, folytassam-e. Kérlek, írjátok meg (chat-ablak, megjegyzés, e-mail, MSN, skype,...), hogy folytassam-e, és ha igen, mire lennétek kíváncsiak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése