Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 12., szerda

Hm...

Hm... Tudom, tudom, megint ezer éve nem írtam. :( Dehát semmi extra nem történik. Hétköznap dolgozunk, néha találkozunk haverokkal, heti 2x kondizok, és - meglepő módon - még mindig csinálom a diétát, hétfőn volt a 4. hete hogy elkezdtem és kb. 3-3,5 kiló fogyásnál tartok.

Hétvégén voltam anyuéknál, Gábor most itthon maradt. Nagyon jó volt hazajönni, olyan érzésünk volt, mint amikor 2 éve pont ilyenkor még csak 1-2 napokra jártam Kaposvárra. Soha nem gondoltam, még azt se, hogy Kaposváron fogok élni, nemhogy azt, hogy ennyire fogom szeretni magát a várost Gábortól függetlenül.
Munkahelyen minden rendben, 1 hónap múlva lesz, hogy egy éve vagyok a cégnél. És még mindig szeretem. Néha ugyan vágynék valami izgalmasabbra, vagy más munkakörre, de egyelőre örülök neki, hogy van egy - elvileg - fixnek tűnő munkahelyem. Sajnos mostanában egyre többen mennek el (akár önszántukból, akár nem), akiket megkedveltem ebben az egy évben. :( De megértem őket, kell a változatosság, és ha találnak jobbat, miért ne mennének? :)

Móniék esküvőjén nagyon jól éreztük magunkat, nagyon szépek voltak, aranyos kis esküvő volt. Képek a Picasámon: http://picasaweb.google.com/kecskes.agnes/20100424MoniTibiEskuvo#

Ja, közben kiderült, hogy idén megyünk még egy esküvőre, jövő ilyenkor meg szintén hivatalosak leszünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése