Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. október 22., péntek

Fárasztó napok

Azok vannak mostanában folyamatosan: fárasztó, de boldog napok. Gáborom múlt csütörtökön lebetegedett, vasárnap már eljutott arra a pontra, hogy kihívtuk az ügyeletes orvost, aki közölte, hogy tüdőgyulladása van. Természetesen folyamatosan csináltam a finom meleg teát, vacsit, stb. Ma megy vissza a háziorvoshoz, elvileg már jobban van, a háta már nem fáj, még köhög és egy kis hőemelkedése van,de az valószínűleg a gyógyszer mellékhatása.
Emellett ugye nekem itt a meló-suli-torna háromszög is, tehát otthon nem sokat vagyok.
Viszont egyben boldog napjaim is vannak, mert most nagyon kiegyensúlyozott a kapcsolatunk, a sok gond és anyagi nehézség ellenére, ami most ránk szakadt mégis boldogok vagyunk és szeretjük egymást remélem még nagyon sokáig. :)

Szerdán szabadságon voltam, akkorra kaptam időpontot a Polgármester Úrhoz. Hááátt.... amennyire nagy lelkesedéssel és parával indultam oda, annyira nagy lelombozódással jöttem el. :( Kemény 10 percet voltam bent, abból is hármat voltam konkrétan a Polgármesterrel, a többit az asszisztenséve, alpolgármesterrel, nem tudom ki volt ő. Nagyvonalakban felvázoltam, hogy ki vagyok és miért jöttem, megmutattam a programjavaslataimat, aztán közölték, hogy ezek a programok nagyrészt vannak is. Én meg erre közöltem, hogy akkor A) nem jó a propagandájuk, B) nem olyan programok, amik lekötnék a városlakókat, ezért mennek el más rendezvényekre inkább.
Úgyhogy úgy érzem, nem lesz ebből semmi, de a tőlem telhetőt megtettem.

A mai nap meglepetése volt, hogy egy nagyon kedves kollegám, haverom, Zsolti ma bejött a recepcióra és hozott nekem szülinapi ajándékot. :) Arra számítottam, hogy max. felköszönt vagy ad egy tábla csokit, de tök kis ötletes perselyt meg egy kis "üzenetrögzítő csipeszt" kaptam tőle. :) Nomeg egy csokit, mert tudja milyen édesszájú vagyok. :)

Ma megkapom Gábortól az ajándékomat (nem írom le, mert Anyu, ki fogsz akadni, elég lesz majd ha meglátod) :), este jönnek vendégek, úgyhogy gyorsan kreálok is valami kis vacsit, a vasárnap meg a mienk lesz Gáborral. :)

Szép hétvégét mindenkinek, maradjon ilyen szép napsütéses az idő, mint most! :)

Ja, ha esetleg olvassátok: Nagy Ági, Dobrai Viki, Jeremiás Judit, Fegyencem, nagyon boldog szülinapot kívánok nektek!

3 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!!! :) Gábornak jobbulást! Mi volt az ajándék?? Nagyon kíváncsivá tettél!
    Tök jó a blogod új ruhája, de a kép kicsit kisebben is jó lenne, nem? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nővérkém! :) Gábor már javul, már "csak" köhög és fújja az orrát, de a háta meg a tüdeje már nem fáj és hőemelkedése sincs.
    Az ajándékot majd meglátod, ill. elmondom, de Anyu szívinfarktust fog kapni. :)

    Köszi, ezen én is gondolkodtam, de nem tudom hogy kell. :S Eleve magát a képet kell lekicsinyíteni és úgy fetölteni?
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szerintem úgy, de nem tudom, nekem nincs ilyen kép fent, próbáld ki!

    VálaszTörlés