Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2010. október 24., vasárnap

Születésnap

Tegnap megértem ezt is, elértem a matuzsálemi 25. életévemet. :)
Most már - miután anyunak elmondtam, és nem kapott szívinfarktust - leírhatom, hogy Gábortól Egy piercinget kaptam a köldökömbe. Soha nem gondoltam, hogy nekem ilyenem lesz, de a múltkor, amikor Gunarason voltunk fürdeni, láttunk egy szépet egy hölgyön, és nagyon megtetszett mindkettőnknek. Így hát pénteken elmentünk munka után és lövettünk egyet. :) Maga a lövés nem fájt, inkább mikor a hűtés hatása elmúlt, akkor fájt kicsit az, hogy a bőröm alatt van ez a bigyó, meg néha hajolni, ülni nem a legkényelmesebb vele, de ez elvileg hamarosan elmúlik.

Természetesen Anyukám volt, akitől az első telefont kaptam, a születésem percében köszöntött fel. :) Este pedig kaptam tőle egy e-mailt. Nem idézem az egészet, de mivel nagyon megfogó és szép levelet írt, részleteiben a nyilvánosság elé tárom:
"Drága Kislányom!

Ma egész nap rád gondoltam…

Huszonöt éve ilyenkor már találkoztunk a számodra új világban. Hiszen reggel csak felmutattak, aztán elvittek, és csak este hoztak oda hozzám. Sajnos, régen ez így volt.

Bevallom, sírtam örömömben. Olyan szép voltál! Kis, formás fejed, barna bőröd, gyönyörű arcocskád volt, és nagyon hasonlítottál édesapádra. Egész más volt, mint 6 és 8 ével azelőtt. 19 és 21 évesen az ember másképp éli meg a csodát, mint 27 évesen. Akkor valahogy természetes és magától értetődő csoda volt, most pedig egy AJÁNDÉK CSODA. Köszönöm Neked ezt a csodát. Köszönöm, hogy minket választottál, hozzánk érkeztél. Köszönöm a boldogságot, amit csak egy kisbaba hozhat magával. Köszönöm az együtt töltött éveket, a jókedvet, a vidámságot, a néha együtt-szomorkodást, hiszen ez is hozzátartozik az élethez.

Köszönöm, hogy vagy nekünk.

Születésnapod alkalmából kívánom Neked, hogy további életedben kísérjen az ég kékje, a nap fénye és melege, a sírig tartó szerelem, és ami a legfontosabb, gyermekeid mosolya. Mert lehet egy nőnek csodálatos munkája, hivatása, legbüszkébb mindig a gyermekeire lesz. Ezt tapasztalatból mondom.

Legyél mindig ilyen szeretetre méltó, nyílt és vidám. Szeresd továbbra is az embereket, és akkor nagyon sok szeretetet fogsz visszakapni.

Nagyon sajnálom, hogy ma nem lehettünk együtt. De gondolatban egész nap veled voltam, a 25 éves kislányommal, és azzal a 25 évvel ezelőtti, pár órás kislányommal. Meg a közben elröppent 25 évvel…

Édes Kislányom! A jó Isten éltessen!

Szeretettel: édesanyád

Szóval ilyen szépet kaptam az én anyukámtól, valamint a nővérem is írt egy szép bejegyzést a blogján, köszönöm Timi!

És itt ragadom meg az alkalmat, hogy megköszönjem annak a renegeteg ismerősömnek, akik felköszöntöttek születésnapom alkalmából akár iwiwen, facebook-on, skype-on, MSN-en, SMS-ben, telefonon, és még bármilyen módon. :) Nagyon aranyosak vagytok és jól esett hogy ennyien gonoltatok rám!


5 megjegyzés:

  1. Ági, Isten éltessen sokáig szülinapod alkalmából! Édesanyád levele pedig gyönyörű és egyben nagyon megható, a könny is kicsordult a szememből! Puszillak! Márti

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen drága, remélem, most már tényleg összefutunk valamikor. Tényleg, holnap itthon vagyok! :)
    Anyu nevében is köszönöm, mostanában egyre gyakrabban jön elő benne a költő. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. miért, ez előtt mikor költöttem?

    VálaszTörlés
  4. Nem költöttél konkrétan, de mostanában olyan költőien fogalmazol. :)

    VálaszTörlés
  5. Tudod, én még csak 3 hónapja vagyok Anya, de Anyukád levele engem is megérintett, remélem én is írhatok majd ilyet a fiamnak 25 év múlva.
    Ja, és ismeretlenül is Isten éltessen!
    - egy szintén kaposvári -

    VálaszTörlés