Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. július 23., szombat

Nyaralás

Ahogy az előző bejegyzésben is írtam, csütörtökön és pénteken Ságváron-Siófokon nyaraltunk barátnőmmel. :) Vicces nyaralásnak hívni - nevettünk is magunkon eleget - hisz majdnem végig szakadt az eső. :)
Csütörtökön reggel egy ismerősöm vitt minket Siófokra, ahova Apum eljött értünk. Bementünk a városba, és hazafelé beugrottunk Anyuhoz is. Délelőtt kijött hozzánk barátnőm, jót beszélgettünk, rég volt erre lehetőségünk. Ebéd után pihentünk kicsit, játszottunk Marci unokaöcsivel, aztán kora délután bementünk a városba:
Itt jó turistához méltón fényképeztem. :) Igazából azért csináltam pár képet a városról, mert most újítják fel a központot, és például a Víztorony (ami nem mellesleg Siófok egyik jelképe) nemsokára elkészül.

Lementünk a Hajóállomásra, ott beültünk a Matróz Étterembe. Ettünk egy gyrost és találkoztunk két nagyon jó barátnőmmel, Timivel és Andival. Nagyon rég sikerült összehoznunk egy találkozót, úgyhogy most nagyon örültünk egymásnak és beszélgettünk egy jó nagyot. :) Köszönöm csajok!

Utána Gabimmal sétáltunk egy nagyot, lementünk a móló elejéig, de tovább nem mertünk, mert nagyon nagy szél fújt. Majd a Jókai parkban sétálltunk, és elmentünk a régi törzshelyemre, a BenJoe-ba. :)
Nagyon jó volt a régi helyen lenni, a régi barátokkal. :) Nagyon örültem neki, hogy ott voltak, iszogattunk, énekelgettünk, beszélgettünk, és nagyon jól éreztük magunkat. Éjjel lementünk a Jókai parkba, a közelben ettünk egy gyrost és a hajnali első busszal (és egy nagyon "kedves" sofőrrel) hazamentünk Ságvárra.


Másnap aludtunk (bár én sajnos 2-3 óra alvás után felébredtem és nem nagyon tudtam visszaaludni) délelőtt, beszélgettünk tesómmal, józanodtunk és délután visszamentünk Siófokra és mielőtt visszaindultunk Kaposvárra busszal, sétáltunk egyet a városban.

Mégegyszer nagyon köszönöm mindenkinek, aki ebben a két napban velünk volt, nagyon jó volt ismét találkozni, beszélgetni, bulizni veletek! Gabim, neked pedig külön köszönöm, hogy eljöttél velem, remélem, maradandó élmény lesz, főleg a hazafelé út! :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése