Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2011. július 30., szombat

Történések

Lassan talán meggyógyulok. Pénteken már jobban voltam, akkor be is mentem dolgozni. A torkom még kapar néha, és az orrom is folyik, úgyhogy a gyógyszert még szedem.

Tegnap voltam a nőgyógyászaton is, a fogász a múltkor nem talált a hajhullásomra okot, így ő volt a következő lépés. Felírt egy másik fogamzásgátlót, mert lehet hogy attól hullik a hajam, amit eddig szedtem.

Ma pedig elmentünk a telenorhoz és vettünk nekem egy szép új telefont kemény 20 forintért. :)
Ő az, csak feketében.

Elkészült a konyhában a fiókom is, úgyhogy végre vissza tudtam pakolni a szekrénybe és a fiókba. :)

Tegnap itt volt Mariann és Kori, és activityztünk egy jót. :) Jó kis este volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése