Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 2., szerda

Egy régi barát kedvéért :)

Gondolkodtam, hogy írjak-e ma, de nem volt sok kedvem, meg nem is igazán történt ma semmi, amit írhatnék... De aztán írt egy régi ismerős... mondhatom régi barát? Én annak tekintem a durcizásaival együtt is. :) A lényeg, hogy ő írt, hogy várja, ma vajon mit írok. :)
Szóval túl sok érdekesség nem történt ma velem, azon kívül, hogy tanítottam egy kolleganőt a helyemre, hogy tudjon helyettesíteni, ha valamiért el kell mennem (pl. jövő pénteken, mikor megyek Siófokra a rendőrségre). Tegnap Gábor eléggé fájlalta a nagylábujját mikor hazaért fociról, mára be is dagadt és be is lilult, úgyhogy nagy könyörgések árán elmentünk a balesetire, ahol kiderült, hogy eltört, de mivel gipszelt lábbal nem tudna dolgozni, ezért mondta a dokinak hogy nem kér, és hazaengedték.
Most Gábor dolgozik a saját cégének az ügyein, én meg punnyadok. Azaz csinálok neki szendvicset. :)

További szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése