Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 10., csütörtök

Rendőrség

Sziasztok!

Kérdeztétek páran, hogy mi a csudának is megyek én holnap a rendőrségre. Hát ezt én se tudom igazán, ez a poén. Egy olyan ügyben leszek tanú, amiről sok mindent nem tudok. Tavaly nyáron együtt dolgoztam egy lányzóval (most 17 éves, és férjnél van, a férj 33 éves...) Siófokon a Balcsi-parton, egyik nap ő dolgozott, másik nap én. Na most feljelentette a SZÜLEIT, hogy bántalmazzák, és engem idéztek be tanúnak, mert állítólag nekem ezt mondta akkor és mutatta a nyomait. Én őszintén szólva semmire nem emlékszem, max. annyira, hogy tényeg beszélgettünk párszor, de ebből nekem csak az maradt meg, amit a párjáról mesélt, a szüleiről semmi. És ezért kell holnap elmennem, hogy ezt elmondjam a rendőrségen. Nagyon örülök neki...
Úgyhogy holnap reggel fél 8-kor elmegyek Siófokra Papámhoz (fél 10-re érek oda), ott lesz anyum Krisztinával, az unokatesómmal. 1-re megyek a rendőrkapitányságra, remélem gyorsan végzek, aztán egy haverommal jövök haza Kaposvárra.
Hétvégén Lindáékkal találkozunk, pókerezünk vagy társasozunk egyet, meg csinálunk forralt bort. :)

Na, szerintem ennyit mára rólam, szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése