Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 12., szombat

Gyűrű és pihenés

Sziasztok!

Nos, a felmerülő kérdés tisztázására: a gyűrűk nem eljegyzési gyűrűk; ráérünk még azzal. :) Lassan másfél éve együtt élünk, együtt osztozunk az örömökben és a gondokban, nem olyan fontos mostanság a papír megléte. Nem mondom, hogy nem vagyok tipikus nő, aki szeretne egy napra királylány lenni (ha nem is habos-babos ruhában, de szépben mindenesetre), de 24 évesen ráérek még. Az első gyűrűt a születésnapomra kaptam (a képen a kisebb), a másik hármat (ebből az egyik van az ujjamon) pedig karácsonyi ajándékként, csak már most megkaptam. :)
Mellékelem a képeket! Bocsi a minőségért, telefonnal csináltam. :(

Ma nem igazán cisnáltunk semmit, délelőtt lustiztunk, dvd-ztünk, délután szundítottunk egyet, elmosogattam, nemsoká lemegyünk a boltba nasiért meg borért, mert 7 körül jönnek Lindáék pókerezni és csinálunk forralt bort. :)

Szép, meleg estét mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése