Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 23., szerda

Karácsony

Sziasztok!

Holnap itt a Karácsony, és nekem még mindig semmi karácsonyi hangulatom. Főzni nem főzök, mert minek főzzek kettőnkre, főképp, hogy 24-én Gáboréknál leszünk, 25-26-án pedig anyuéknál. Karácsonyi nagytakarítást nem szoktam rendezni, mert úgyis folyamatosan rendet tartunk, és nem fogok csak azért takarítani és robotolni, mert Karácsony van. Ja, karácsonyi hangulatom azóta nincs főleg, mióta 2 napja elolvadt a hó... Csúnya szürke lett minden, tocsog a sárban, és közben egész nap 15 fok volt és szikrázó napsütés. Hogy lehet így karácsonyi hangulatot varázsolni? Hiába hallgatok két napja karácsonyi zenét, akkor sem lesz... Majd talán a karácsonyfa alatt... remélem. ;)
Ma elengedett a főnökasszonyom fél 5 helyett 4-kor, aztán lustiztunk, nemsoká meg elmegyünk a Tescoba, mert rájöttem, hogy alig van itthon szaloncukor, és egy árva darab karácsonyi csomagolópapír sincs. :) Nomeg Gábor karácsonyi vadasához is be kell vásárolni. És mivel nem akarunk napközben a tömegben menni, ezért inkább éjjel megyünk.
Holnap délelőtt megnézem a Muzsika hangját, közben becsomagolom az ajándékokat és feldíszítem a fát, este meg megyünk Gáborékhoz. Mivel 25-26-án sem leszünk itthon, nem valószínű, hogy fogok írni, úgyhogy itt és most szeretnék mindenkinek békés, boldog, meghitt karácsonyi ünnepeket kívánni egy "lopott" idézettel:
"A hó alatt alszanak a házak, az egész világ csupa varázslat.
S mint valami tündérálom, jön el hozzánk Szentkarácsony.
Békés ünnepeket kívánunk!"

Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése