Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 1., kedd

Első bejegyzés :)

2009. november 30.

Megint egy álmos reggel…

Hát igen, ismét belevágok a blogírásba, hátha most folytatom is, nem csak elkezdem, és pár hétig írogatok. J

Hogy mit kell tudni rólam azon kívül, hogy 24 éves vagyok, Kaposváron élek a párommal lassan 1,5 éve, van két nővérem, és 4 unokaöcsém? J A családommal elég ritkán találkozunk, mert az ország több pontján élünk: a szüleim Ságváron, Siófok mellett, a Nagypapám Siófokon, Timi nővérem a párjával és a fiaival Úrhidán, Fehérvár mellett, Ancsa nővérem a férjével és a két kisfiával pedig Pécs mellett, Bogádon. Tehát nem egyszerű összehozni egy-egy programot, én is pl. október végén láttam a kis családomat.

És hogy ezen kívül mit kell még rólam tudni? Hogy egy szeleburdi, néha megfontolt, locsi-fecsi lányzó vagyok, tanítói diplomával ülök egy húsüzem recepcióján immár lassan 6 hónapja, és még mindig élvezem. Naponta ezer telefonom van, iktatom a kimenő-bejövő postákat és intézem a kollegák ügyes-bajos dolgait.

Hogy őszinte legyek, különösebb célom ezzel a bloggal nincs. Leírom, mi történt velem, a kis gondolataimat, és majd akinek tetszik, elolvassa. J

Szóval akkor hajrá!



2009. december 1.

Nos hát, mivel voltam olyan ügyes, hogy a céges gépen írtam meg az első bejegyzést, ahol nincs netem, és elfelejtettem az otthoni gépre átküldeni, így a tegnapit és a mait egyszerre fogom feltenni. J

Tegnap munka után gondoltam elintézek a városban mindent, amit kell, de aztán ez szokás szerint nem jött össze, mert miért is sikerülne minden úgy, ahogy az ember tervezi?! Szóval a gyógyszertárba eljutottam, aztán a DM-be is, meg az OTP-be is. Végülis a könyvtárba is eljutottam, csak épp felmenni nem tudtam a kölcsönzőbe, mert fél6-tól rendezvény volt. Úgyhogy hazamentem, pihentem egy kicsit, és mikor Szandra (lakótársnőnk) hazaért, elmentünk kondizni. Jó volt, nem volt senki, csak mi ketten, a fiúk addig billiárdoztak meg beszélgettek. Kipróbáltunk egy csomó gépet és a végére jól ki is fáradtunk. J De nem baj, kell ez most nekünk, kicsit elhanyagoltuk magunkat mostanában és bizony megjelent az úszógumi. Na de majd most! Eljárunk heti kétszer kondizni és bombacsajok leszünk! J

Este Gábor talált egy csomót a hónaljában, ma reggel ment vele orvoshoz, remélem semmi komoly. Mostanában végre rendeződni kezdtünk anyagilag, erre a mazda „betegedett meg”. Talán talán rájöttek a fiúk, hogy mi baja, megcsinálták, most nem hiányzik, hogy Gábornak legyen valami baja. L

Na, most már délután van, nemrég beszéltem Gáborral, úgy néz ki semmi komoly baj nincs, csak szőrtüsző-gyulladás, két hét múlva vissza kell mennie, ha minden jól megy, addigra elmúlik elvileg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése