Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 11., péntek

Péntek

Először is: PÉNTEK vaaaannnnn! Végre végre, és jön a hétvége, és nemsoká itt a karácsony, meg a szilveszter, meg minden ilyen jó dolog. :)

Másodszor is: képzeljétek, mikor hazaértem, Gábor közölte, hogy megjött a Mikulás, és elővett egy dobozkából 3 gyűrűt. :) Szülinapomra vett egy gyűrűt, ami neki annyira nagyon nem tetszik, és bök is :) úgyhogy már tervezte egy ideje, hogy vesz nekem még egyet/másikat. Hát most vett, egyszerre hármat: a hugát szervezte be, hogy gyűjtsön neki sok-sok Tescos matricát, amivel most ékszereket lehet olcsóbban venni, és hát ott vette nekem ezt. Nagyon örültem neki! :)

Na és végül a mi napom story-ja: Fél 10-kor egy nagyon kellemes út után odaértem Siófokra, ott volt Papámnál Anyum, Apum és Krisztina, akik épp takarítottak. Kicsit segítettem, beszélgettünk, megebédeltem és fél 12-kor elindultam a városba. Délben találkoztam barátnőmmel, Anitával a Marcipán cukrászdában, de előtte beugrottam egy barátomhoz az utazási irodájába. Jó volt régi ismerősökkel találkozni. :)
Aztán Anitával kávéztunk egyet, és 1-re mentem a rendőrségre, ahol egy fiatal srác hallgatott ki. Kiderült, hogy ő is tanítóképzőt végzett, viszont ő Kaposvárra járt de jó fej volt, kihallgatás közben mindenféléről beszéltünk (nem is tudtam, hogy ilyen egyszerű nyomozóvá válni). :) Kérdezgetett, én elmondtam, hogy tényleg nem tudok semmit, honnan ismerem a Timit, miket beszélgettünk, milyen kapcsolatban álltunk, stb. Aztán megírta a jegyzőkönyvet meg az igazolást a munkahelyere, megkaptam az útiköltséget, és mehettem is, fél óra alatt végeztünk. Remélem, többet nem kell mennem.
Aztán elindultam a Tesco felé, ahol az az ismerősöm dolgozik, akivel hazajöttem, de útközben összefutottam még egy ismerőssel, aki véletlen taxis volt, és azért állt meg az útbaeső parkolóban, mert észrevett. :) Tök aranyos volt, kivitt a haveromhoz, és el is indultunk haza. Ságváron beugrottam Anyuékhoz befőttért, meg a boltunkba szaloncukorért, és így végülis fél 4-re hazaértem.

De többet mindenesetre nem szeretnék többet rendőrségre menni, ha nem muszáj. :)

Ja, és még mindig esik az eső, és már nagyon utálom, és unom és "valaki vigyen innen eeeeeelllll"! :):):)

3 megjegyzés:

  1. Khmmmm, milyen gyűrű? Ez most eljegyzés? :)

    VálaszTörlés
  2. És miért lettem én Baby, amikor Timi vagyok???

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem eljegyzés, csak karácsonyi ajándék. :)
    Hogy miért lettél Baby nem tudom, de "Baby-t senki nem ültetheti a sarokba!". :)

    VálaszTörlés