Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 19., szombat

Hó és hó és hó

És még mindig/már megint esik a hó.
Reggel bementem dolgozni. Úgy döntöttem, ha jót akarok magamnak, bemegyek ma is, hisz ma is van posta, és ha hétfőn kapnám meg együtt a szombatit és a hétfőit, az rengeteg lenne, így inkább bementem fél 8-tól délig. Megcsináltam a bejövő postát és a kimenő jó részét. 10 óra körül iszonyatos hófúvás kezdődött, azóta esik, esik, esik és csak esik. Szeretem a havat, meg bentről kinézve szép is, csak ne kéne kimenni, mert hideg, és - főleg hogy kaposváron a hókotrók köddé váltak - csúszik és brrrrr. Na de muszáj néha kimenni, főleg hogy jövő héten hétfőtől szerdáig dolgozom, szerdán este Gáboréknál karácsonyozunk, csütörtökön itthon leszünk, pénteken és szombaton pedig anyuéknál.
Mostanra sikerült mindenkinek megvenni az ajándékokat, Gábor apujának és a hugának az ajándéka már postán van, nagyon remélem, hogy jövő héten ideér, Gábor ajándékát is megvettem, már csak egy apróság hiányzik hozzá.

Nos, további szép, hóeséses hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése