Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 9., szerda

Semmi különleges...

Sziasztok!

Ígéretemhez híven ismét itt vagyok. Főle hogy tegnap megint rám szóltak, hogy nem írtam mostanában. :) Viszont nem tudom, mit írjak, semmi érdekes nem történt. Esik az eső és én ezt nagyon nem szeretem. Ronda, hideg, átfázós, nyirkos, szürke, csúnya. Mindig azt mondom, hogy miért nincs egész évben kb. 24 fok, nyáron 1-2 hétig 30, hogy a Balcsi jó meleg legyen, télen Karácsony előtt, meg utána 1-2 napig hó. De miért kell késő ősznek, meg télnek lennie? Az emberek is lehangoltak lesznek tőle, sötétben öltözködnek, és csúnya, sötét van. :( Mondjuk én mindig megfogadom mikor jön a csúnya idő, hogy csak azért sem fogok sötétbe öltözni, aztán valahogy soha nem jön össze. Őszi felsőim nincsenek nagyon színesek: drappok, piros, fekete, bézs; nadrágjaim meg fekete, ill. szürke szövetnadrádok vagy kék farmerok, a szoknyáim szintén sötétek.
Hétvégén nem csináltunk sok mindent, pihengettünk, Gábor mazdát szerelt... De azóta se nagyon csavarogtunk semerre, inkább itthon voltunk, Szandráékkal pókereztünk, filmeztünk. Ma Gábor csinált fahéjas kalácsot, én meg mexikói chilis babot, remélem jó lett. Hétfőn voltunk Szandrával fodrásznál, kozmetikusnál, szépek lettünk, én kicsit "bemelírozódtam" (szépen magyarul). :) Tetszik, szerintem jó lett, majd csinálok valamikor képet is.
Holnap még dolgozom, pénteken meg megyek Siófokra a rendőrségre tanúskodni egy ügyben, amiről különösebben nem tudok semmit, és erre fográmenni a napom, összesen vagy 4 óra utazással. Nem hiányzik ez most nekem, de muszáj. Legalább ha végeztem, bemegyek Anyuékhoz is, és este jövök haza.

Na hát, azt hiszem, mára ennyi, ha történik valami érdekes, még írok. :)

Szebb időt mindenkinek ehelyett a csúnya borongós helyett. :)

1 megjegyzés:

  1. Az utolsó mondatdat kívánom én is mindenkinek! :)

    Hajrá blog írás, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés